Telefoonsysteem met keuzemenu en wachtrijvermelding

Home/Uncategorized/Telefoonsysteem met keuzemenu en wachtrijvermelding

Telefoonsysteem met keuzemenu en wachtrijvermelding

Recent hebben we een nieuw telefoonsysteem met keuzemenu en wachtrijvermelding in gebruik genomen.

Ook wanneer u geen directe keuze maakt komt u uit bij de assistente.
Zij stelt u een aantal vragen om uw hulpvraag èn onze spreekuurplanning zo goed mogelijk te kunnen bedienen. Dit doet zij onder de verantwoordelijkheid en geheimhouding van onze huisartsenpraktijk.

Tijdens de pauzes en assistente-spreekuren krijgt u een aangepaste tekst te horen. Hierdoor wordt de telefoondrukte verminderd. Voor spoedeisende hulpvragen is uiteraard wel gelegenheid. (toets 1).
Hun werk vergt een hoge mate van concentratie. Daarom is het beter om op die tijden minder telefoon te hoeven beantwoorden.

Tevens zijn ook zij per dag ruim 1 uur extra bezig met het controleren van medicijnen welke om een of andere reden niet leverbaar zijn. Het vinden van alternatieven is waar speurwerk.
Graag uw begrip hiervoor.

december 22nd, 2019|